tirsdag 29. mars 2011

Syforening med Nippi


I dag lærte Nils Petter meg å reparere en ødelagt kylling. Kan vel kanskje ikke skryte på meg at kyllingen ble like hel (den kom tross alt som filet), men om Atle finner på at han skal kutte seg opp, vil jeg ikke nøle det grann med å ta tråklenåla og leaderman'en fatt:)


Dette bildet har til hensikt å berolige Atles pårørende, selv om det kanskje ikke er så lett å se at stingene er svært pene. Når det gjelder min egen mors (og evt. andres) bekymringer, kan jeg berolige med følgene aksjonsplan:
A - Ikke skjære meg (det er denne jeg går for)
B - La Atle sy om han passerer audition
C - Sy sjøl

5 kommentarer:

  1. Takk for sysakene, Pierre!

    SvarSlett
  2. Nice work:)
    Btw: 2 stk "termostrekk" er ferdig produsert, vurderer å teste dem i frysern;)

    SvarSlett
  3. Det ble jo et imponerende håndarbeid! Jeg drar gjerne på tur med deg etter dette

    - Birgit

    SvarSlett
  4. Da lærer du det bort til meg igjen da!?;)

    SvarSlett
  5. Marit, du bør kanskje omprioriter t ACB..?

    God tur i aille faill!

    SvarSlett