tirsdag 15. mars 2011

Atle har fått ny jakke














Da jeg kom hjem fra vinterferie fant jeg en kubikk med utstyr som på magisk vis hadde funnet veien hjem fra Sportsbua! Mye bra stæsj hovedsaklig lagd av dun og ull, og selv om myke pakker i sin tid ikke var de mest populære, ble det stor stemning i stua:) Jeg kan vel røpe allerede nå at den soleklare favoritten var jakka til Atle. Siden Atle glimret med sitt fravær ble størrelsen på hans klær nøye kvalitetskontrollert av Merrick, meg selv og Anders M. Selv om det ser ut som vi har brukt mye tid på å posere og få bildene til å se ordentlig motereklamete ut, var dette ikke tilfelle. Fotograferingsseansen gikk rimelig kjapt for seg. Jakka egner seg nemlig IKKE til innendørsbruk, som jo er gode skussmål for ei jakke som blir omtalt som polar powerhouse og skal være med på tur til polare strøk. (Jeg har en tilsvarende jakke i en noe mindre størrelse og fargen citronelle -ja, det er en farge!)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar